مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 06:552020-12-25اجتماعي

بازگشایی محور اسالم - خلخال/ کمک رسانی به 78 خودروی گرفتار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه راهداران به 78 خودروی گرفتار در برف کمک رسانی کردند، گفت: محور اسالم – خلخال در حوزه اردبیل هم که شب گذشته به دلیل کولاک مسدود شده بود، - ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه راهداران به 78 خودروی گرفتار در برف کمک رسانی کردند، گفت: محور اسالم – خلخال در حوزه اردبیل هم که شب گذشته به دلیل کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر به غیر از محور پونل - خلخال همه راه های اصلی و شریانی استان گیلان باز است.

محور اسالم – خلخال در حوزه اردبیل هم که شب گذشته به دلیل کولاک مسدود شده بود، بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه راهداران در حال بازگشایی محورهای فرعی و روستایی هستند، تصریح کرد: 247 راهدار با استفاده از 152 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حال برفروبی محورها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش 50 تا 60 سانتی برف در محورهای رضوانشهر، گفت: محورهای شهرستان رشت نیز 10 تا 20 سانت، شهرستان تالش 40 تا 45 سانت و محورهای شهرستان رودبار 15 تا 40 سانت ارتفاع برف گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محور اسالم - خلخال/ کمک رسانی به 78 خودروی گرفتار

بازگشایی محور اسالم - خلخال/ کمک رسانی به 78 خودروی گرفتار